תיעוד מרגש מבית המדרש: שטייגען בצל הלחימה בטרור

דוד לזר 3 Comment on תיעוד מרגש מבית המדרש: שטייגען בצל הלחימה בטרור
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שדרן 'קול חי' ומגיש 'התעוררות' ידידיה מאיר הוא אבי אבות מלקטי החומרים הפיקנטיים, אותם הוא מפרסם במגוון הפלטפורמות התקשורתיות בהם הוא לוקח חלק.

היום (שלישי) הוא פרסם ברשת החברתית תמונה שהגיעה לידו, ובסמוך הוא כתב את הדברים הבאים: "את התמונה הזאת שלח לי מרדכי ירוביצקי, תלמיד שיעור א' בישיבת בית אל: "מדי פעם מגיעים לבית המדרש של הישיבה אורחים, בעיקר תלמידים לשעבר. אבל כאן תיעדתי שני חיילים שככל הנראה היו במשימות אבטחה בסביבה, ואחרי יום ארוך נכנסו לבית המדרש שלנו, פתחו ספרים והתחילו ללמוד בשקידה. הגדיל לעשות אחד מהם, שלמד תוך שהוא מחזיק את מכשיר הקשר הצבאי שהיה ברשותו, למקרה של הקפצה. כשראיתי את המאמץ של החיילים העייפים האלה קיבלתי זריקת מרץ. לפעמים, באמצע זמן חורף, המסירות קצת נחלשת וצריך מראות כאלה, שיגרמו ללומדים להתחזק ולתת כוחות נוספים ללימוד התורה הקדושה".

חייל לומד תורה
בהמשך כתב מא
יר כי "אחרי שהתמונה פורסמה ב"בשבע" כתב לי הרב יגאל פסו מישיבת ההסדר בחולון: "החייל הוא הסדרניק מהישיבה שלנו. אני לא כותב לך כדי שיידעו שאנחנו 'עשינו', הקרדיט הוא שלו ורק שלו ושירבו כמותו בישראל, אבל חשוב שיידעו אילו פירות צומחים בישיבות ההסדר, ושמהישיבה שלנו זורח אור כזה", כתב לסיום.

 
 


3 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    אמר ליה ר' יוחנן לריש לקיש 'חילך לאוריתא' – כל תוספת מיותרת.

  2. 1

    תגידו לי לזה אתם קוראים "אתר חרדי"? תמונות של חרדקי"ם? בושה וחרפה, מקררים אותנו ואת בנינו!